DigLin+ Taalverwerving na alfabetisering

Registreer om deze workshop te bekijken

Door uw e-mailadres in te vullen, gaat u akkoord met de Algemene Voorwaarden and Privacy Statement
Watch this content now

Meer over de workshop

Deze workshop/lezing zal een combinatie zijn van praktisch lesmateriaal (bronnen) gecombineerd met theoretische achtergronden. Kernbegrippen: autonomie, motivatie, het ontstaan van leerstrategieën, feedback, deliberate practice, expliciet en impliciet leren/massive exposure.

Jan Deutekom

Gefascineerd door leren en op zoek naar situaties en omstandigheden waarin leren ontstaat. Deze zoektocht resulteerde in 2008 in een boekje "FC-Sprint2 - Grenzeloos leren" over autonoom leren via de inzet van bronnen.

Ineke van de Craats

Taalwetenschapper (RUL; promotie UvT; docent Radboud universiteit) en taaldocent (NT2 en Alfa-NT2); medeoprichter van het tijdschrift Alfa-nieuws (1998-2012) en van het internationale LESLLA forum in 2005; voordrachten en artikelen in binnen- en buitenland. Nu 11 jaar met actief pensioen, waaronder het werken aan DigLin.

Met trots ondersteund door